Bestsellery
Produkt dnia
FAQ

Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Tak, na stroni sklepu internetowego iBanditi.com można kupować bez rejestracji.

Jak często aktualizowana jest prezentacja produktów dostępnych na stronie sklepu?
W tej chwili nie mamy wstępnie ustalonego terminu aktualizacji dostępnych produktów, aktualizacja zalezy od dostępności artykułów.

Czy można usuwąć lub dodawać jeden lub więcej produktów do/z koszyka?
Jeśli chcesz usunąć lub dodać jeden lub więcej pozycji z/do koszyka, możesz to zrobić w pierwszym etapie procedury zakupu ma stronie Koszyka zakupów. 

Co oznacza jeżeli rozmiar lub wybrany product nie można więcej wybrać na stronie sklepu?
Jeśli żądany rozmiar lub produkt nie pożna wybrać na stronie sklepu iBanditi.com, oznacza to, że nie są one więcej dostępne.

Jakie metody płatności są przyjęte na stronie sklepu internetowego iBanditi.com?
Obecnie można za zakupy można płacić kartą kredytową, przez Transferuj.pl, PayPal lub przelewem bankowym. Dane do przelewu bankowego są podane na stronie "Formy płatności".

Czy muszę zachować mój numer zamówienia?
Klient musi zachowac swój numer zamówienia, aby być w stanie odnieść się do niego w razie potrzeby skontaktowania się z zespołem iBanditi.com. Numer zamówienia jest podany w wiadomości e-mail zawierającej podsumowanie zakupu.

Czy mogę anulować zamówienie?
Nie ma określonej lokalizacji na stronie sklepu żeby anulować zamowienie. Zamówienia, które nie mają potwiedzenia transakcji płatniczej są automatycznie anulowane.

Czy mogę poprosić o wysyłkę zamówienia na adres inny niż mój adres rozliczeniowy?
Tak, można poprosić o wysyłkę towaru na inny adres niż adres rozliczeniowy,postępukąc zgodnie z instrukcjami procedury zakupów.

 

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
stat4u

Sklep internetowy Shoper.pl